Studio Don’t Nod ujawniło jeden z wielu opracowywanych projektów. Harmony: The Fall of Reverie zadebiutuje w czerwcu na komputerach osobistych oraz konsolach PlayStation 4, Xbox One, PlayStation 5, Xbox Series X/S i Nintendo Switch.
Francuski deweloper przedstawia grę jako
„unikalne doświadczenie narracyjne”. W
Harmony wcielimy się w Polly, dziewczynę obdarzoną mocami jasnowidzenia i poszukującą zaginionej matki. Bohaterka będzie musiała skorzystać ze swojego daru, by przywrócić równowagę między światami ludzi i bogów. Przy okazji zmierzy się z potężną korporacją.
Dar Polly będzie przedstawiony w formie planszy ze ścieżkami połączonymi decyzjami, które bohaterka podejmie w trakcie gry. Niektóre będą niedostępne, dopóki nie odblokujemy ich z pomocą specjalnych kryształów. Te zdobędziemy poprzez interakcje z Aspiracjami – postaciami symbolizującymi dążenia ludzkości, takie jak Chwała, Prawda oraz Chaos – które spotkamy w trakcie snu jako Harmonia, boskie wcielenie Polly.
Aspiracje będą o tyle istotne, że relacje z tymi bogami wpłyną na kształt prawdziwego świata. Każdy z nich ma własne cele, osobowość oraz poglądy co do tego, jak powinny potoczyć się losy ludzkości. Tylko od Polly (i gracza) będzie zależeć, czyje zdanie przeważy.
W praktyce oznacza to, że historia
Harmony: The Fall of Reverie będzie mogła potoczyć się na wiele sposobów, co zachęci do wielokrotnego przechodzenia gry. Całość uzupełni dwuwymiarowa oprawa wizualna oraz muzyka skomponowana przez Lenę Raine (
Celeste,
Minecraft,
Deltarune: Chapter 2).
Źródło:
"Entelarmer" - GRY-OnLine
|
Klemens
|
2023-02-09 17:52:03
|
|